Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Καρδερίνες - φλώρια - Κοτσύφια στην φύση !!!

14/7/2013

Να ευχαριστήσω τον φίλο Μιχάλη για την πρόσκληση που έκανε σήμερα, να θαυμάσουμε μαζί Καρδερίνες στην φύση !!!  
"Αλέξανδρε πάρε την Camera σου, και έλα να καταγράψεις μοναδικά πλάνα από καρδερίνες κ.α. πουλιά ελεύθερα στην φύση !!!" 
Χάνω εγώ τέτοιες... φάσεις ???  χαχαχαχαχα

Ο Μιχάλης έχει μονάχα 5 καναρίνια στην κατοχή του, 1 καρδερινοκάναρο, και ούτε ένα αγριόπουλο !! Τι να τα κάνει βέβαια τα αγριόπουλα όταν τα έχει δίπλα ακριβώς από το σπίτι του.... στο μποστάνι του, το οποίο είναι γεμάτο με Ηλίανθους και άλλα πολλά καλούδια !! Εχει φτιάξει και μια μικρή φυσική λιμνούλα για να δροσίζονται όλα τα περαστικά πουλιά !! Από αυτήν την λιμνούλα ποτίζει όλα τα ζαρζαβατικά του !!! Ντοματούλες....αγγουράκια....πεπονάκια...καρπουζάκια... κ.α. πολλά !! Μέχρι και κεχρί έχει φυτέψει και κάποια άλλα που τρελαίνονται τα πουλιά, αλλά δεν τα θυμάμαι !!  Κυριολεκτικά ένας παράδεισος...μια όαση για τα πουλιά φτιαγμένη με μεράκι και πολύ κόπο !! 

Βρήκαμε ένα καλό μέρος.... γονατίσαμε στο χώμα πίνοντας φραπεδάκι.... κάναμε απόλυτη ησυχία για να έχω τα πολύ όμορφα πλάνα που θα μοιραστώ μαζί σας !!! 
Θα δείτε και μια κοτσυφοφωλιά σε έναν θάμνο στον κήπο του σπιτιού του !!
Σήμερα το πρωί φυσούσε αρκετό βοριαδάκι, και από ότι μου είπε ο Μιχάλης, όταν έχει πολύ ζέστη πέφτουν στο νερό 10-10 οι καρδερίνες !!!  
Φεύγοντας μάζεψα για τα δικά μου πουλιά, λίγο ζοχό, Ραδίκια με το μπλε άνθος, Χοιρομουρίδα, Ηλίανθο κ.α. !! 
Εννοείτε ότι έχω ανοικτή πρόσκληση όποτε θέλω να πάω για φραπεδάκι & νέα πλάνα !! Οπότε.... και το άλλο Σ/Κ θα είμαι εκεί !! :)



















Οτι έχει απομείνει από μερικούς Ηλίανθους !! 















Κοτσυφωλιά με 3 μικρά !! Θυμίζω δεν ακουμπάμε ποτέ φωλιές και νεοσσούς !!! 

Ο θάμνος








Τα 3 μικρά κοτσιφάκια 








Πάμε και στα βίντεο τα οποία είναι πολλά !! Εγώ σας έχω έτοιμα τα 3 πρώτα όπως πάντα σε HD ποιότητα μετά από δική σας επιλογή !! 

Video 1 link ---> http://adf.ly/S5Z1w









Video 2 link ---> http://adf.ly/S5Zao







Μερικά φρέσκα καλούδια και για τα δικά μου πουλάκια !! 









Video HD link --->  http://adf.ly/S6Itd









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου