Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Ένα ξεχωριστό Καναρίνι αρχίζει να λέει 100% Καρδερίνα !!! "ακούστε μετά το 2.05"



Εδώ και αρκετό καιρό άκουγα το συγκεκριμένο καναρίνι να ξεχωρίζει στο κελάηδημα !! Σήμερα όμως μπαίνοντας στην κλούβα για το καθημερινό φτιάξιμο τους (ή κάμερα πάντα μαζί μου...) κατέγραψα για 5 λεπτά το μοναδικό αυτό βίντεο !!!!! 

Να θυμίσω ότι τα 3 καναρινάκια που συγκατοικούν με της Καρδερίνες εκτροφής μου είναι από αλλαγή αυγών που είχα κάνει φέτος λόγο κακού χαρακτήρα της θυληκιάς μου (πρωτάρα Καρδερίνα). Στην πρώτη γέννα της μου πετούσε τα μικρά εκτός φωλιάς !! 

Η συγκεκριμένη λοιπόν Καρδερίνα έφτασε στην δεύτερη γέννα της και αποφάσισα να της πάρω τα αυγά της, και να τα αλλάξω με τα αυγά μιας Κανάρας μου με διαφορά 1-2 μέρες αν θυμάμαι καλά !!! 
Από αυτά τα αυγά βγήκαν τα καναρινάκια τα οποία η καρδερίνα τελικά τα μεγάλωσε μια χαρά ταΐζοντας τα κανονικότατα χωρίς τα προβλήματα της πρώτης γέννας της !!! Σχετικά βίντεο θα βρείτε αρκετά στο youtube αν ψάξετε (δείτε εδώ), από την παρουσίαση της εκτροφής μου για το 2013 !! Θα δείτε δηλαδή το ζευγάρι Καρδερίνες μου, να κυνηγούν να ταΐσουν τα καναρινάκια ακόμα και εκτός φωλιάς μεγαλώνοντας τα !! 

Μεγαλώσαμε λοιπόν ανάμεσα σε Καρδερίνες.... και πήραμε φωνές Καρδερίνας, και καθόλου, μα καθόλου Καναρινιού !!!   

Κελάηδημα από Καναρίνι, που πιστεύω θα το ζήλευε η καλύτερη Καρδερίνα (μετά το 2ο λεπτό... δεν σταματά...) !!!   

Απολαύστε όπως πάντα το βίντεο σε απίστευτη ποιότητα εικόνας 1920x1080p HIGH DEFINITION !!! (εμ.... σας έχω καλομάθει) 

VIDEO HD link --->  http://adf.ly/X71EC

*wait 5 sec. and klik Skip Add right !! 











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου