Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

"Πραγματική" εκτροφή Καρδερίνας 2013

Σήμερα 21-7-2013 το πρώτο από τα 3 καρδερινάκια εκτροφής από το δεύτερο ζευγάρι μου, άφησε την φωλιά του για της πρώτες αναγνωριστικές πτήσης στην μεγάλη κλούβα !!  

Δείτε στο βίντεο να ζητάει-ζητιανεύει τάισμα όχι μόνο από τους γονείς του.... αλλά απ' όποια καρδερίνα είναι κοντά του !!!!! 


 VIDEO HD ----> http://adf.ly/SY576










PHOTOS






















*Η λέξη πραγματική εκτροφή δεν μπήκε τυχαία στον τίτλο του θέματος αλλά και στο βίντεο !! Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που ξέρουν καλά να κατεβάζουν φωλιές καρδερίνας από την φύση....... να περνάνε δαχτυλίδια κλειστού τύπου.... και να πουλάνε για εκτροφής τα... πουλιά τους !!! 

Ο λόγος που δεν περνάω δαχτυλίδια στα δικά μου πουλιά, είναι πρώτον ότι δεν πούλησα και δεν πουλάω πουλιά, συνεπώς τα έχω για πάρτη μου να κάνω το χόμπι μου όμορφα και ωραία !!  








Απολαύστε πραγματική εκτροφή καρδερίνας λοιπόν μέσα από αμέτρητα βίντεο και φώτο εδώ στο blog Carduelis & Canaries !!!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου