Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Και η δεύτερη Καρδερίνα μου με 3 μωρά χωρίς μαύρη τελεία !!! "Τylan" και τέλος τα....BLACK SPOT !!!!!!!!!

9/7/2013

Για αυτούς που αμφισβητούν το φάρμακο tylan εδώ είναι η απάντηση !!!! 3/4 μικρά και ταισμένα από την 1η ημέρα !!!!!

Αρχικά ένα μεγάλο ευχαριστώ για πολλοστή φορά στον φίλο μου τον Γιώργο τον ΑΕΤΟ (Geam) για την συγκεριμένη  καρδερινούλα που μου εμπιστεύτηκε πέρυσι, και που σήμερα μου δίνει τα πρώτα υγιέστατα μικρά !!! Δυστυχώς χάθηκαν 6 μικρά στην όλη πορεία από το κακό σύμπτωμα που ακούει στο όνομα "μαυρη τελεία" !! Αλλά με την κατάλληλη θεραπεία όλα πήγαν καλά !!! Γιώργο Αετέ τα είπαμε και στο τηλ.... καλή συνέχεια και στα δικά σου ζευγάρια !!

Κατά δεύτερον επίσης για άλλη μια φορά ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Γιώργο Κ. που χάρη στης δικές του έρευνες σε Ελλάδα και Εξωτερικό, ξοδεύοντας αρκετές χιλιάδες ευρώ, και με την σωστή δοσολογία το πρόβλημα "black spot" έλαβε τέλος στην "δική μου εκτροφή" !!!

Κατά τρίτων επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ανδρέα από την Σητεία, γιατί πολύ απλά χωρίς αυτόν δεν θα είχα γνωρίσει τον κ. Γιώργο Κ. ! Από την αρχή που εμφανίστηκε το πρόβλημα ο Ανδρέας μου έλεγε πάρε τον Γιώργο τηλέφωνο... και ότι σου πει αυτός για το πρόβλημα σου είναι Εγγύηση !!!
Ο Ανδρέας επίσης είναι αυτός που σε ότι ερώτηση-απορία έχω, ήταν... είναι.. και θα είναι πάντα δίπλα μου !! Είναι ο φίλος που δεν έχει να "κρύψει" κανένα "μυστικό" επιτυχίας !!! Οταν λίγο πολλοί υπάρχουν πολύ "πουλιατζήδες" εκεί έξω που σε ερώτημα σου....σε κάποια απορία σου.... κάπου που χρειάζεσαι την βοήθεια τους βρε αδελφέ, σου απαντάνε με άρες μάρες.. Κουκουνάρες !!

Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ και στο greekbirdclub.com !! Το φόρουμ που έμαθα πολλά από εκεί για την αναπαραγωγή της καρδερίνας, και που με μπρίζωσε για τα καλά να ασχοληθώ με την εκτροφή της !!

Για άλλη μια φορά θα το ξαναπώ... ότι δηλώνω "μαθητής" και όχι καθηγητής και ξερόλας !!






Βίντεο με την Καρδερίνα του GEAM να ταίζει τα μικρά της !!






Φετινός απολογισμός :


Κατάφερα για πρώτη μου χρονιά να φέρω σε αναπαραγωγή 2 ζευγάρια καρδερίνες εκτροφής !!

9 χαμένα μικρά καρδερινάκια από "black spot" !!  15 καρδερινάκια θα είχα σήμερα αν δεν έπεφτα σε θηλυκιές με το κακό σύμπτωμα και αν γνώριζα από την αρχή την θεραπεία !! Τονίζω δεν είναι αρρώστια η "μαύρη τελεία", είναι ένα κακό σύμπτωμα και τίποτα παραπάνω !!

2 καναρινάκια από αλλαγή αυγών μεγαλωμένα από την Καρδερίνα του GEAM !!! Ζούνε μαζί τους στην κλούβα και θα δείτε σύντομα και βίντεο που, όπου πάει η μαμά καρδερίνα... τα 2 μικρά καναρινάκια ακολουθούν !!

3+3= 6 Καρδερινάκια εκτροφής λοιπόν στο σύνολο από 2 ζευγάρια και τέλος για φέτος !!! Πιο αναλυτικά 3 καρδερινάκια κλαρωμένα από την Καρδερίνα του Μάνου, και 3 από την καρδερίνα του GEAM !!





Και τα καλύτερα.... έρχονται !!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου