Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Εκτροφή Καρδερίνας σε νέο κουμάσι που θα ξεκινήσω πολύ σύντομα !!


Ο χώρος είναι οικοδομή !!! 


Ο τοίχος θα μείνει όπως βλέπεται, με μόνη διαφορά ότι θα κλείσω τυχών τρύπες !! Η μπροστινή όψη θα γίνει με ξύλα που τα έχω προμηθευτή είδη !! Θα τοποθετηθεί και φωτισμός με λάμπες arcadia !!   

Φυσικός φωτισμός υπάρχει άφθονος όπως βλέπεται (απογευματινές φώτο) !! Ήλιος θα βλέπει τα πουλιά για πάνω από 3 ώρες τον χειμώνα, από της 14¨00 εώς και λίγο πριν την δύση !!

Σε αυτά τα 2 σημεία που βλέπεται στης φώτο θα φτιαχτούν οι νέες εγκαταστάσεις για 4 ζευγάρια καρδερίνες !! Περίπου στο 1.30 πλάτος Χ 1.20 βάθος θα είναι το κάθε κλουβί !!! 6 μικρά καρδερινάκια εκτροφής από 2 διαφορετικά ζευγάρια έβγαλα φέτος, οπότε θα μπουν αρχικά 2 ζευγάρια στους νέους χώρους !!  Αν έχω 3 αρσενικά και 3 θυληκά (δεν μπορώ να τα ξεκαθαρίσω ακόμα...) θα μπουν 3 ζευγάρια, αλλά το πιο σίγουρο είναι 2 ζευγάρια !! Εχω βρει και 1 ζευγάρι εκτροφής για αγορά, οπότε... πάμε σίγουρα στα 3 ζευγάρια, και βλέπουμε για το τέταρτο !! 

Εχω και τα 2 ζευγάρια μου εδώ και 2 χρόνια που μου έδωσαν τα πρώτα μικρά !!

Το σύνολο δηλαδή θα είναι 5 ζευγάρια και παίζει και το 6ο !!! 







Σε αυτόν τον χώρο θα φτιαχτεί μια κλούβα στα 2 μέτρα πλάτος Χ 1.50 βάθος και ύψος περίπου στα 3 μέτρα !! Εδώ θα μπαίνουν τα μικρά καρδερινάκια αφου απογαλακτιστούν και ανεξαρτητοποιηθούν από τους γονείς τους για να δυναμώσουν με άφθονο χώρο για πετάγματα !! 

κ.ο.κ.... επιλογή ζευγαριών από εκεί μέσα, και ξανά κύκλος για αναπαραγωγή !!!  






3 κλούβες εδώ με 1.30 πρόσοψη επί 1.20 βάθος 
και περίπου στα 3 μέτρα το ύψος !! Εδώ θα μπαίνουν τα ζευγάρια για αναπαραγωγή !! 



Σαν την πρώτη μεγάλη κλούβα μου 4.20 μήκος Χ 1.50 βάθος Χ 2.20 ύψος , δεν θα γίνει αλλά τσπ !! :)



Με το ξεκίνημα και οι νέες φώτο !! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου