Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Βγάλτε Χρήματα Βλέποντας Διαφήμισεις !!

Βγάλτε Χρήματα Βλέποντας Διαφημίσεις

Ο Πιο εύκολος τρόπος να βγάλει κάνεις ένα χαρτζιλίκι από το internet είναι να γραφτεί σε PTC ( Paid To Click) sites και απλά να βλέπει διαφημίσεις. Σίγουρα θέλει υπομονή & επιμονή. 
   
Και εγώ νόμιζα όπος πολλοί άλλοι, πως είναι βλακείες μέχρι που μια μέρα που βαριόμουνα.... άρχισα να το ψάχνω και να διαβάζω διάφορες στρατηγικές και γράφτηκα σε μερικά τέτοια site.
   
Δεν θα σας πω ψέματα ότι έχω βγάλει πολλά χρήματα και τέτοια χαζά, αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι αφιερώνοντας 10 λεπτά την ημέρα σε κάθε site έχω την πιθανότητα σε λίγο χρόνο με 0 κεφαλαίο να βγάζω πάνω από 100€ τον μηνά (είπαμε.... χαρτζιλίκι). 
  
Αν είναι να γραφτείτε σε ένα PTC αυτό θα πρέπει να είναι το Neobux λειτουργεί από το 2008 πληρώνει άμεσα και έχει μοιράσει μέχρι σήμερα παραπάνω από 80.000.000$ στα μέλη του. 

Σίγουρα μιλάμε για το καλήτερο στο είδος του !! Εχει και Ελληνικό φόρουμ μέσα με χιλιάδες Έλληνες να προσπαθούν όλοι μαζί για το καλύτερο !! 
Προσωπικά τους λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ για της άμεσες απαντήσεις τους σε κάθε ερώτημα-απορία μου !! 
Εχω περάσει τα πρώτα 2 ευρώ (φώτο) και η στρατηγική μου, έχει ξεκινήσει !!!! 



Με cashout πρώτης φοράς τα 2$ max 10$
Κόστος ανά κλικ δικό μας: 0.001$ – 0.02$
Κόστος ανά κλικ ενός βοηθού μας: 0.0005$ – 0.01$
Αριθμός Διαφημίσεων: 25-30
Ελάχιστο ποσό πληρωμής : 2$-10$
Πληρωμή: Άμεση σε PayPal ή AlertPay

Πατήστε εδώ για να κάνετε εγγράφη στο Neobux 




Πατώντας στο παραπάνω λινκ εγγράφεστε ως refferal σε εμένα !! Πιστεύω ότι είναι καλύτερο να εγγράφετε κανείς έτσι, παρά να γίνεται "ενοικιασμένος refferal" σε κάποιον άλλον στην τύχη !! 
Αν ξεκινήσετε το ίδιο θα ισχύει και για εσάς στους δικούς σας refferal !!  

Καλή τύχη σε όλους όσους το προσπαθήσουν !!! Είμαι εδώ για να βοηθήσω όσο μου επιτρέπουν οι γνώσεις μου (νέος και εγώ..) σε απορίες σας !! 

Στην κρίση που ζούμε εγώ θα το προσπαθήσω παράλληλα με την εργασία μου, και ότι γίνει. Έτσι και αλλιώς δεν θα έχω χάσει χρήματα σε καμία μα καμία περίπτωση. Το καλύτερο είναι να το δείτε σαν ένα παιχνίδι στρατηγικής και κατά ποσό θα μπορέσετε να κάνετε μια επιχείρηση να βγάλει χρήματα. 


*Κάτι τελευταίο έχω εγγραφεί σε 2-3 τέτοια site οπότε θα σας ενημερώνω σχετικά !!!  



update 30-11-2013 !!

Συνεχίζουμε σε πολύ καλό ρυθμό το χτίσιμο !!! 









Πατήστε εδώ για να κάνετε εγγράφη στο Neobux 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου