Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Νήμα για φωλιές.... από τσουβάλια !!

Νήμα για φωλιές.... από τσουβάλια !! 

Την ιδέα μου την πέρασαν 2 καλοί φίλοι !!! Τσουβαλάκια από λινάτσα άνετα γίνονται πολύ καλό νήμα για της φωλιές των μικρών φίλων μας !! Να επιστήσω την προσοχή σας στα τσουβάλια !! Αν είναι από καφεκοπτεία όπως τα δικά μου έχει καλώς. Στα υπόλοιπα καλό είναι ένα καλό πλύσιμο και ένα καλό στέγνωμα προτού τα χρησιμοποιήσουμε !!!!

Τσουβαλάκι από λινάτσα !! Κάποιες εταιρίες όπως "καφεκοπτεία" τα ..... πετάνε !!! Εμένα ευτυχώς μου καβάτζωσε αρκετά τσουβάλια ένας καλός φίλος !!






Τα κόβουμε σε τετράγωνα κομμάτια !!







Και το παιχνίδι αρχίζει με την κόρη μου να βοηθά για νήμα στα πουλάκια !!! Οικογενειακή υπόθεση η αναπαραγωγική περίοδος βλέπεται... !!






Επιτόπου στα πουλιά που πιάνουν αμέσως δουλειά !!!




Θέλετε και τσόχα για φωλιές ?????? Να άλλη μια ιδέα από τον φίλο μου τον Βασίλη εδώ στο Ηράκλειο που βρήκε δουλειά στην σύζυγο του !! Λερώθηκε η...χειροποίητη πλεκτή τσόχα μας ?? Λίγο ξέβγαλμα με νερό και είμαστε έτοιμη να την περάσουμε στην επόμενη γέννα !!

Φώτο από τον φίλο μου τον Βασίλη Φ. !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου