Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Καρδερίνες σε ζοχό καθημερινά !! Όμορφες φώτο & 7 λεπτά VIDEO HD σκέτη απόλαυση !!!

Γείτονας γνωρίζοντας την..... τρέλα μου στο να μαζεύω διάφορα καλούδια για τα πουλιά μου, με φώναξε να κάνω... επιδρομή στον κήπο του !!! Ομολογώ τόσο μεγάλα φυτά ζοχού δεν έχω συναντήσει !! 

Απολαύστε όμορφες φώτο και ένα καταπληκτικό βίντεο με επιδρομή στον ζοχό από της καρδερίνες εκτροφής μου !! 

























VIDEO (επιλέξτε HD)




Και μην ξεχνάτε.... σας περιμένω και στο δεύτερο ιστολόγιο μου με την άλλη "τρέλα" μου της Κατασκευές !! Σε εξέλιξη η νέα μου κατασκευή που ξεκίνησε μόλις εχτές 9/3/2014 "Σαλόνι από παλέτες" όπως δεν μπορείτε να το φανταστείτε !!! Απίστευτη δουλειά με πολλή λεπτομέρεια !! 

http://www.apleskataskeues.blogspot.gr/2014/03/3-2.html



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου